Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów. Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Cookies. Zamknij

Kontakt

Prosimy wypełnić formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w ciągu 48 godzin.

Centrum Obsługi
Klienta Noble

tel. +48 22 203 03 03
Centrum Obsługi Klienta Noble Private Banking
tel. +48 22 203 03 01
e-mail: kontakt@noblebank.pl
Infolinia dostępna 7 dni w tygodniu w godzinach 7:00 - 22:00
Infolinia dostępna w języku polskim i angielskim

Opłata za połączenie wg taryfy operatora

WYBIERZ TEMATY DO KONSULTACJI
Dodaj temat
! Musisz wybrać przynajmniej jeden temat
Preferowana pora kontaktu
Proszę podać swoje dane kontaktowe.:
! Wpisz poprawnie swoje imię
! Wpisz poprawnie swoje nazwisko
! Wpisz poprawny nr telefonu
! Wpisz poprawny adres email

! Zaznacz zgodę
Getin Noble Bank SA informuje, iż jest administratorem podanych danych osobowych.
(rozwiń)

! Zaznacz zgodę
Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych, podmiotom z grupy kapitałowej do której należy Getin Noble Bank S.A.
(rozwiń)

! Zaznacz zgodę
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Getin Noble Banku SA oraz jednostek z grupy kapitałowej, do której należy Bank drogą elektroniczną informacji handlowych.
(rozwiń)

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Getin Noble Banku SA oraz jednostek z grupy kapitałowej, do której należy Bank drogą wiadomości smsowych informacji handlowych.
(rozwiń)

Administratorem danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (01-208) ul. Przyokopowa 33 (Bank). Dane kontaktowe Banku: telefon: 22 203 03 03, mail: kontakt@noblebank.pl. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@gnb.pl. Bank przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f RODO* - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE), tj. w celu marketingu towarów lub usług Banku. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas do 30 dni w celu prezentacji usług oferowanych przez Bank i nie dłużej jednak niż 90 dni do celu rozliczeń, a w związku ze złożoną skargą/reklamacją do Banku Dane osobowe mogą być przetwarzane nie dłużej niż 10 lat. Masz prawo do żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a w wypadku oferty niepodanie danych uniemożliwi jej przygotowanie .

* https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679

FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI - PROSIMY WYPEŁNIĆ FORMULARZ KONTAKTOWY WYBIERAJĄC Z LISTY TEMAT: REKLAMACJA ORAZ UZUPEŁNIĆ TREŚĆ ZGŁOSZENIA.

 

Proces obsługi skarg / reklamacji

 

Lista jednostek uprawnionych do przyjmowania reklamacji Getin Noble Bank S.A.

 

W przypadku skarg i reklamacji istnieje możliwość pisemnego zgłoszenia informacji o nieprawidłowości do instytucji powołanych przy Związku Banków Polskich:
a. Arbitrze Bankowym,
b. Sądzie Polubownym,
c. Komisji Etyki Bankowej,
Zgodnie z wytycznymi wskazanym na stronach internetowych tych instytucji.